Czy wiesz, że hiszpański jest czwartym najpopularniejszym językiem na kuli ziemskiej? Liczbę rodzimych użytkowników tego języka przebija tylko chiński mandaryński, angielski i hindi. Są takie rejony świata, gdzie króluje hiszpański – nie tylko sama Hiszpania, ale i Ameryka Południowa i Środkowa.
Kurs hiszpańskiego – 534 miliony rozmówców
Statystyki nie kłamią – szacuje się, że liczba hiszpańskojęzycznej ludności świata wynosi około 534 miliony osób. Dla tak licznego grona rozmówców warto podjąć naukę tego melodyjnego języka, bo szansa na spotkanie posługujących się nim osób jest doprawdy duża, szczególnie w niektórych częściach świata.
Hiszpański jest nam potrzebny podczas podróży do wielu egzotycznych krajów a jego znajomość sprawdza się także w biznesie. Nauka tego języka przyniesie więc korzyści w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Kurs hiszpańskiego – to furtka do podróży
Kurs hiszpańskiego to doskonała propozycja dla osób, które lubią podróżować. W wielu popularnych turystycznych kierunkach dogadamy się właśnie po hiszpańsku. Miejscami, w których warto znać ten język jest oczywiście teren Hiszpanii, wraz z należących do niej wyspami, takimi jak Majorki, Minorka, Teneryfa czy Fuerteventura. Dobre połączenia lotnicze i wspaniała, słoneczna pogoda sprawiają, że chętnie latamy na malownicze hiszpańskie wyspy.
Wiedza zdobyta na kursie hiszpańskiego będzie przydatna także gdy wyjedziemy w bardziej odległe zakątki świata. Czwarty język kuli ziemskiej jest językiem urzędowym w licznych krajach Ameryki Północnej, Południowej i Środkowej, rozpoczynając od Meksyku, Kuby i Dominikany, poprzez Kolumbię i Wenezuelę aż po Chile, włączając wszystkie małe kraje, takie jak Panama czy Kostaryka. Pamiętajmy, że mieszkańcy Ameryki Łacińskiej nie znają angielskiego tak dobrze, jak Europejczycy, dlatego w wielu miejscach znajomość przynajmniej podstaw hiszpańskiego znacznie ułatwi nam zwiedzanie.
Hiszpański w biznesie
Duża ilość krajów, w których ludzie władają hiszpańskim od urodzenia motywuje nas do nauki, aby porozumieć się w restauracji, hotelu i zrozumieć o czym opowiada przewodnik na wycieczce.
Spore grono hiszpańskojęzycznej ludności to także silna grupa partnerów biznesowych. A znając ich ojczysty język hiszpański o wiele łatwiej zjednać sobie sympatię klientów czy dostawców z najdalszych zakątków świata.