Jak wykorzystać kalendarze plakatowe do promocji?

Rozwój nowych technologii i będący jego konsekwencją boom informacyjny sprawiły, że tradycyjna reklama straciła skuteczność. Dziś, aby przyciągnąć uwagę, nie wystarczy umieścić ogłoszenia w gazecie czy na słupie reklamowym. Należy wykorzystać wszelkie dostępne narzędzia, by zaistnieć w świadomości klienta. W roli reklamy świetnie sprawdzą się kalendarze.

Dlaczego warto postawić na gadżety promocyjne?

Jak przykuć uwagę odbiorcy, którego zewsząd bombardują reklamy? Warto sięgnąć po nietypowe rozwiązania. Oprócz tradycyjnej reklamy można wykorzystać gadżety promocyjne.
Reklamowe akcesoria to przede wszystkim praktyczne przedmioty, które potencjalny klient z radością przyjmie w prezencie. Popularnością cieszą się kubki, breloczki, długopisy, wszelkiego rodzaju artykuły papiernicze. Taki gadżet ucieszy, ale i wzbudzi zaciekawienie. Pomoże marce zaistnieć w świadomości potencjalnego klienta – dodatkowo zbuduje pozytywny obraz firmy i z dużym prawdopodobieństwem zachęci do skorzystania z jej usług.

Kalendarze plakatowe – gadżet, który przyciągnie uwagę

Wybierając gadżety promocyjne, należy stawiać na połączenie funkcjonalności i estetyki. Ładny, ale niepotrzebny przedmiot może spotkać się z niechęcią, za to praktyczne akcesoria niemal zawsze wzbudzają entuzjazm.
Doskonałym pomysłem niemal zawsze są kalendarze plakatowe. Sprawdzą się zwłaszcza pod koniec roku czy tuż po rozpoczęciu nowego. Firmowy kalendarz jest bardzo uniwersalny: można dodawać go do zamówień, podarować klientom i kontrahentom, zawiesić w biurze. Będzie przyciągał uwagę i działał jako skuteczna reklama.

Jak zaprojektować firmowy kalendarz plakatowy?

Aby firmowe kalendarze plakatowe sprawdziły się w roli gadżetu reklamowego, muszą odpowiednio się prezentować. Nazwa i logo firmy powinny być widoczne, ale nie mogą przytłaczać. Na kalendarzu można umieścić także motto czy dane kontaktowe firmy.
Szukając producenta personalizowanych kalendarzy plakatowych dla firm, nie należy iść na kompromisy w kwestii jakości. Kalendarz będzie świadczył o firmie – musi być estetyczny, solidnie wykonany, kolorystyką i stylem nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy czy do kolorów wybranych dla określonej kampanii promocyjnej.

Kalendarze plakatowe znajdziesz w ofercie Ateko.pl

Dodaj komentarz